En tisdag och en onsdag

 
Igår var jag och hälsade på Hanna i hennes nya lägenhet i Umeå!! Hon flyttade hemifrån i helgen, från lilla Vännäs till Umeå. Lite sorgligt men även jättekul att hon har ett eget ställe samt har extra sängplats hehe. Och ultimat för små förfester <3 Jad hade med mig mockarutor jag bakade kvällen innan, och Hanna gjorde alldeles för starkt presskaffe. Sen pratade vi om allt möjligt som vanligt. Tacksam att jag har henne, min bästis. 
Idag har jag varit på jobbet för att få lite schemalagda pass, och på vägen tillbaka såg jag 2 jävla nmr-klistermärken som jag desperat försökte få bort men inte lyckades med i kylan. Så fick ta det på kvällen, klistrade över skiten med ung vänster-klibbor istället. Innan det var jag hos tandläkaren där allt såg finfint ut. Skönt! Och nu har jag faktiskt gjort tillräckligt idag tycker jag, så måste börja ladda upp inför morgonjobb istället. Börjar 06:50 så hoppas det går bra. Kramisar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback