April 26

Jag hade egentligen tänkt publicera lite av ett informerade inlägg som nog är viktigt både för mig och förhoppningsvis för andra men jag fegar nog ut och låter det ligga kvar bland utkasten. Är rädd att något ska bli fel.

Vad händer i livet? Både mycket och ingenting alls, beror ju på hur en ser det. 
I fredags var i alla fall en bra dag. På skolan kladdade vi på med ägg och vattenfärg på flaska till vår reklamkampanj för bildmuseet. På kvällen åkte jag till Kajsa för att umgås med 4 fina. Mycket tacksam för en skrattig kväll.
2 olika bilder tagna två helt olika dagar. <- sådär är det inombords & sådär vill jag att det ska vara ->
Idag har jag lyckats städa mitt rum och gå ut ett tag i regnet. Kanske klarar jag till och med av lite matte ikväll. Eller det måste jag nog eftersom vi har prov på onsdag. Lyssnar på Mumford and Sons men funderar på att lyssna på aprilhimlen snart, bara för att april snart är slut. Behöver något, men vet inte vad.