STHLM - Pelle Adlén

Ikväll längtar jag mig bort till Stockholm och börjar leta resor till huvudstaden redan nästa månad. Lönen rullade in på kontot idag och om det ska göras i år så är det nog bara i September det hinns med. Jag och Betty börjar smått kolla vilka möjligheter vi har och hoppas vi kan boka detta snart så jag har något snart att se framemot. Insåg ju även att det var exakt ett år sen jag var där sist. Då med skolan för att representera vår del i ett projekt, men oj vad kul det var. Här skrev jag ett inlägg om det
 
Annars har jag gått dag 2 av trede ring på gymnasiet och igår grät jag lite när jag kom hem men idag kunde jag faktiskt känna lite glädje och hopp. Ska läsa Etik och skrivande som tillvalskurser och är så pepp på båda!! Nu är jag mest trött och ska nog sova så jag orkar med spelning på musikhuset imorgon (mysLinn ska ju spela) Kramar!!!