lite update

Det är höst och jag tänker på andra nu. Imorgon börjar vad jag valt att kalla "földesedagsveckan" för att jag vill göra roliga saker hela tiden och inte bara fokusera på lördag då jag fyller år. Det eftersom födelsedagar = mest bara ångest och tårar för mig de senaste åren. Men nu känner jag mest att jag kanske vill ställa in allt ändå för att mitt utseende kan jämnföras med en hög hundbajs och jag de kläder som fortfarande passar inte är lika fina och allt tar för mycket energi SÅKLART.
Har tagit prover för att kolla upp min kropp som spökar men ännu har inget provsvar dykt upp. Går fortfarande regelbundet på samtalsterapi och sväljer mina antidepressiva varje morgon då jag inte glömmer bort (slarvig som jag är). Ah som ni hör är jag kanske inte i min bästa form och tänker mest destruktivt fast jag älskar hösten. En kul grej i alla fall med att skolan har kommit igång är min skrivande-kurs! Tycker ju ugnefär allt jag gör är lika dåligt som övermogna avokados men när läraren knappt har någon kritik att ge förutom att ta bort något ord här och där känns det ganska bra faktiskt. För ett tag i alla fall.
Här har ni en ständigt relevant bild på joey och ksk extra mkt nu hahaaaaa :---)