lite från veckan

Senaste veckan, vad har Johanna gjort då? (frågar sig ingen men jag svarar ändå) I helgen var jag ju på läger i Norrbotten och det var helt ok, lite jobbigt och så men vi hade världen bästa skran-tåg i alla fall. På medieproduktionen har vi precis börjat med att göra en reklamkampanj för bildmuseet här i Umeå, så där har vi varit på besök två dagar. Det är ett av mina bästa ställen i Umeå så det har bara varit kul!!
Igår var en väldigt utmattande dag, åkte först in på möte som mamma följde med på och sen efter det gick vi på invigningen av Utopia - Umeås "nya" galleria (den har funnits sedan hösten 2013, men sista delen öppnades igår) där ESPRESSO HOUSE NU FINNS!! Är så töntigt glad över det. Så vi fikade där och kollade lite på det nya innan jag åkte till skolan för en historialektion. Därefter styrde jag stegen tillbaka till espresso house tillsammans med några fina klassisar som också ville fika. Sen följde jag med Elina hem och åt middag där innan vi gick på musikettornas projekt som var brabra! Var helt slut när jag kom hem för hade gått såå mycket och varit runt så mycket folk hela dagen. Idag är jag fortfarande trött och känner att en ny förkylning är på g. Önskar jag vore på Umeå Open men träffade i alla fall mina hjärtan Josefine och Betty ikväll. Nu ska jag nog sova så jag känner mig utvilad imorgon. Kram!!