Mysss

 
Imorgon är det första advent och snart slår det om till december också och ojojoj vad fort det går. Det känns som att det var nyss jag var mitt i julstressen men samtidigt är det så himla mycket som hänt det här året att jag blir snurrig. Livet och tiden är så himla förvirrande.
Igår sov Betty här för vi skulle egentligen ha Hunger games-marathon så vi kan se bion men vi orkade knappt plöja oss igenom första filmen, så det gick ju lite sådär. Men vi byggde koja, åt glass, kollade i skolkatalogen, skrattade åt mest allting och pratade om sådant vi pratar bäst om. Så ultimata fredagsmyset faktiskt. Idag vaknade vi upp och gjorde amerikanska pannkakor i min grisformade stekpanna från Kina, och det var supergott och bra. Sen fotograferade jag henne lite innan hon gav sig hemåt. Ikväll gör jag ingenting vilket är 1. skönt för jag är trött men även 2. lite tråkigt, men nästa fredag är det fest för Sannah så peppar det istället!!