Hanna

Från en dag i förra veckan då jag satte in min hormonspiral och Hanna följde med till Umo och höll min hand. Sen köpte vi fika på ica och tog med hem till lilla lägenheten. Mina krav var: chokladigt och kladdigt. Muffins dög inte. Efter lite letande hittade vi tillslut något som uppfyllde kraven så då åt vi gofika tills magen värkte och gjorde det vi är bäst på: stalkade folk på instagram och skvallrade. Idag var hon hemma i Vännäs så jag traskade dit och och lagade lunch och klappade katt och såg på dålig reality-tv. Och imorgon är planen sola och äta glass, om det blir varmt dvs. Gud vilka tråkiga inlägg jag skriver förövrigt, hur kunde jag orka blogga regelbundet och bra förr i världen??? Ett mysterium. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback