Den tionde september

Oftast tänker jag att jag ska blogga men sen tappar jag orken någonstans och det blir aldrig av. Därför tänkte jag att vi kör en uppdatering i punktform, såg att Linnea gjort samma sak på sin blogg och kände att det var en smidig grej.
Så här är lite vad jag gjort på sistone men inte skrivit om:
 
  • Åkt till Stockholm och gått på Popaganda!! Återsåg min fina vän Amanda och fick se hennes lägenhet och dricka bubbel på tunnelbanan med henne. Fint vare! Och fick nya bekantskaper och stå längst fram på Jonathan Johansson och sjunga med i Stockholm<3

  • Fått en tweet uppmärksammad!! #Stolt. Det va ganska kul tills massa töntar blev kränkta och folk valde att ställa sig på en fkn sverigedemokrats sida?? 

  • Börjat planera inför min och Alvas glitterfest! Herregud vad jag är taggad, fyller 20 år, ska fira med massor av glitter och dessutom får jag ha gemensam fest med någon som kommit att bli en mycket kär vän under detta år?? Hur fint! 

  • SETT TWIN PEAKS-FINALEN HERREGUD!!!!!!
  • Ätit fredagstacos hos Emil med hans rumskompis Pär och flickvän Disa, sen såg jag och Emil på The Art Of Getting Bye <3

  • Lånat hem Århundradets kärlekssaga av Märta Tikkanen och börjat läsa den och Dan Browns Inferno. Älskar hur jag hittat tillbaka till min kärlek för böcker igen.

  • Besökt smakfestivalen i Umeå med familjen och våra amerikanska kompisar eftersom en av mammorna fyllde 50 i veckan. Gott men verkligen snorkallt ute. Köpte tröstgodis på hemmakväll sen. 
  • Gråtit och mått dåligt. Som det är okej att göra. 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback