Sssöndag

Söndag. Slickar chipssmulor från fingrarna, skriver i sängen, och njuter av att inte va bakis. Senare ska jag nog åka till stan för att hinna träffa Alma innan hon tar tåget till Luleå.
På fredag åker jag till USA och jag är livrädd för att lämna hemmet och min trygghet och vara på andra sidan jorden igen. Aldrig förut har jag velat packa ner någon i resväskan lika mycket som nu, behöver ha Emil vid min sida för att inte gå under känns det som. Får förlita mig på telefonsamtal när wifi finns och tänka på hur fint det kommer bli att återförenas. Vi klarade hela sommaren isär så såklart detta ska gå. Kom igen Johanna. Panikattack på flygplanet har du ju också klarat. Och att va magsjuk i USA. Det mesta har du redan överlevt så detta ska gå bra det med.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback