En torsdag i oktober

Hej bloggen! Idag har jag haft en bättre dag och faktiskt känt mig lite motiverad och energifylld, och alltså inte bara legat i sängen och haft ångest, vilket är en stoor ovanlighet i mitt liv just nu. Har de senaste veckorna skruvat ner mitt gigantiska oanvända skrivbord och istället monterat några hyllor och ett mindre lutigare skrivbord och här sitter jag nu och skriver. Känns så himla bra. Suttit här större delen av eftermiddagen och försökt skriva lite på en ansökan jag planerar att skicka in till en skrivarkurs att gå nu i vår. Det går otroligt långsamt men åtminstone påbörjat tänker jag. Annars väntar jag på ett telefonsamtal från vikariesamordnare på skolan för att prata jobb. Herregud vad jag känner mig produktiv, nästan som en normal person liksom!! Tyvärr hann det börja skymma och jag har inget normalt redigeringsprogram så här är bara en dålig bild på lilla skrivbordet. Fick även i princip damma av kameran. Kanske borde jag försöka använda den lite mer. Imorgon kommer Emil och ska sova här och jag läängtar! Och på lördag blir det nog spelning på verket eftersom Agnes är i stan då och hennes bröder spelar där. Kul.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback