Senaste-lista

Min senaste pinnade bild på pinterest: 
CAMILLE JANSEN:
Denna hamnade på min Style-board

Mitt senaste inkommande sms: 
"Förstår det. Är det några kakor du tänker på?" Från mamma när hon var på affären och jag skrev att vi inte hade bröd eller kakor hemma hahaha

Mitt senaste skickade mail: 
Looool:-) Till bästa Jonte angående bästa nationalekonomin som jag ej gjort klart ännu!! Bästa jag

Mitt senaste sparade blogginlägg på bloglovin: 
EH vadå sparade inlägg hur sparar man inlägg där ens??? Mvh inte använt bloglovin sen typ 2010 och började nyss försöka använda igen men fattar typ 0:-(

Min senaste seriebesatthet: 
Oj är ganska lugn på seriefronten nu faktiskt och ligger inte i fas med någon typ, men PLL har ju börjat och det kommer kanske komma någon hets där. Annars Skam med sin fjärde säsong (Sana<3)
 
Mitt senaste skickade fb-meddelande: 
"Neej fyfan, stackarn:( kom den från ingenstans eller?:(<3" till en ~viss pojke~ som plötsligt fick intensiv huvudvärk 

Min senaste att följa på instagram: 
Snygg & cool osv
 
Min senaste nya blogg att följa: 
Samma som listan är ifrån; http://lejonlinnea.blogspot.se (har följt ett tag på insta men inte blogg)

Min senaste sedda film: 
Oj måste typ vart på hemvägen från Kina? Tror ej jag sett någon hel film sen dess. Den sista jag såg på planet där var i alla fall den norska filmen Kings bay som handlar om att det 1962 omkom 21 gruvarbetare i Kings Bay-gruvan på Svalbard, och i nutid får en journalist upp ögonen för fallet och märker att det kanske inte var en olycka!!!!!!! Skoja den lät mer spännande än den var, lite torftig.

Min senaste spelade låt på spotify: 
Ingenting är vettigt 03:30 - Markus Krunegård
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback