Kyss mig så att nånting händer

Igår var jag inte på skolan utan åkte till frisören istället och detta blev resultatet. Har ju beundrat koceptet gardinlugg en himla lång tid och nu var det dags att själv testa!! Samt klippa lite på längden eftersom det var 1 år sen sist. Spenderade första timmen efter jag kommit hem med att hetsgråta pga kände mig så ful (ok var inte bara det, hade en dålig dag allmänt, love depression) men senare på eftermiddagen när jag bättrat på sminket och styleat till den lite kändes det bättre. Antar att jag måste vänja mig helt enkelt, samt fixa den massa för virveln förstör såklart detta med precis som rakluggen </3 Nu har jag nyss kramat Betty hejdå efter en mysig kväll med tacos, prommis och film. Mycket välbehövligt, längesedan vi hade en sån kväll. Imorgon är det söndag och sen börjar projektveckan hahahaaaa hoppas jag ej dör stressdöden. Puss. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback