Måndag nittonde juni

Hej bloggen!! Det har hänt ganska mycket på senaste tiden t.ex. har jag gått på bal, tagit studenten, varit hos ny psykolog två gånger, sett Håkan och fått bekräftat att han jag är kär i vill va med mig me<3 
Tänker att jag kanske om jag har ork kan skriva om/lägga ut bilder från balen och studenten men vi får se. Idag skulle egentligen första jobbveckan ha börjat men jag fick ringa och sjukanmäla mig både för idag och imorgon för allt slit samt ösregn i lördags verkar ha resulterat i en jobbig förkylning. Rekomenderar inte att va både förkyld med ömmande kropp och deprimerad med nära till panikattacker, kmr sluta i kaos kan jag säga utifrån egna erfarenheter. Så vad kan man göra då när man mår lite bättre men ändå måste ligga i sängen tänkte jag och svaret blev att kolla på kläder på monkis hemsida och vilja ha cirka allting. Till exempel:
 
 
Fick faktiskt 2 presentkort på monki i studentpresent men är så sparsam när det kommer till att spendera pengar på kläder så kommer typ aldrig våga köpa något ändå.The Struggle. Nu ska jag se Twin Peaks, vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback