Men hallå baby, kolla himlen

 
Hej ni få som tittar in här!! Sedan sist har det hunnit bli juli och jag har äntligen blivit friskare och fått spendera 2 dagar och nätter med han som jag numera får kalla pojkvän, jobbat några pass, ätit tacos och klappat på får med Sannah och Linéa samt åkt på en liten roadtrip igår med Johanna när jag hade haft panikattack och ville dö. Alltså känner ju så fina människor ändå som är på andra platser i landet men ändå anstränger sig för att hitta någon som kan hålla mig sällskap!! Rörd. Ikväll är tanken att Hanna och Johanna ska komma över och äta middag och dricka drinkar trots att det är måndag. Så får det bli när det är sommarlov och man jobbar oregelbundna tider och cravear alkohol ganska mycket sådär. Är förövrigt glad idag, känner mig lätt och fnissig pga kär och taggad på att fixa mig snygg typ. Välbehövligt ändå. Kram på er och hoppas ni får en bra måndag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback