mmm me

Hej bloggen!! Här är jag från förra veckan när jag faktiskt kände mig ganska snygg, härligt! Vad händer i mitt liv nu då kanske man kan fråga sig. Då kan jag berätta att jag de senaste 2 dagarna har städat massamassa i mitt rum och dammsugit ställen som säkert varit dammiga sen jag flyttade in hit 2012 typ. Nej oj va äckligt, kanske inte så länge riktigt men dammigt var det i alla fall. Förutom det har jag den senaste tiden varit med min pojkvän som äntligen flyttat till Umeå, gått på psykologbesök, börjat plugga körkortsteori, sett på Glappet, varit på skogsfest och typ börjat acceptera min nuvarande livssituation? Känns dock lite som att jag står och trampar och väntar på något, men vet inte vad. Kanske att hösten ska komma (eller åtminstone att det är acceptera att säga att det är höst) så jag kan vira halsduken runt halsen och få romantisera småsaker som ljusslingor, att pussas i höstmörkret och äntligen bära min svarta polotröja igen. Tycker ju om att va klyschig ändå. Annars vill jag komma igång med att skriva mer!! Älskar ju verkligen ord och att använda dem som byggstenar. Här finns min skrivblogg: http://tungamoln.blo.gg, desvärre behöver ni inloggning och den får ni bara om ni frågar mig utan att va anonym hehe <3 <3 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback