En liten lista


Jag måste

äta något mer snart för magen kurrar. Egentligen städa rummet också men tänkte ta det någon annan dag... Förhoppningsvis imorgon.

Jag imponeras av
alla som fortsätter kämpa och leva trots psykisk ohälsa och svåra problem med vardagen! Vi kämpar ständigt med att hålla oss vid liv och det är så jävla fint!

Jag längtar efter
studenten!!! Fast samtidigt känns det stressigt och jobbigt men wow ändå!! Sen längtar jag tills Linneas student då jag får åka ner till göteborg.
På kort sikt: Att åka till Beijing på torsdag och en viss person. 

 

Jag inspireras av
kvinnor <33 och personer som fortsätter trots hat och skit. Och allt jag ser på pinterest. Älska pinterest. 


Jag drömmer om

att flytta till Göteborg (jag och Alva har pratat om att göra det nästa år när hon gått ut?!?!?!), att skriva en bok, hångel, sex, pengar till festivaler, kärlek, allt typ. Hela mitt liv har jag drömt mig bort i princip ju. 

Jag googlar på
Verkligen exakt allt??? Min historik på både datorn och mobilen är nog mycket lustig. Kan faktiskt inte förstå livet utan google. 

Jag är peppad på
att få lära känna människor mer och våren!!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback