tjabba tjena hallå vi säger så

Vill komma igång med bloggandet igen men att det ska vara kravlöst och inte så jävla pretentiöst??? Ska försöka ge det en chans. Har ju min skrivblogg att vända mig till för seriösare och välskrivna texter så då kan det här kanske får vara lite mer kul. För info om den hänvisar jag till inlägget nedanför.

Tänker att jag kan lista lite bra grejer här för att PEPPA igång:
♦ En modell jag blivit kär i pga så vacker och fin åååh! Emily Bador heter hon och jag såg henne på monkis hemsida och hjälp andnöd
 
♦ Alltså allt med Kent är ju galet, fint och sorgligt MEN jag har biljetter till 2 konserter nu till sista turnén!! Känns bra
 
♦ Bra framtidsplaner som jag vill sträva efter^
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback