You outshine them all

Jag instagrammar nästan en bild om dagen men skriver inget här. Vet inte riktigt vad jag ska skriva och berätta?
Det som händer är väl att jag försöker ta mig igenom skoldagarna och överleva. Trots ångest, irritation och inget motivation överhuvudtaget. Jag har fått upp lite hopp och spenderar tyvärr fruktansvärt mycket tid på honom. Annars dricker jag öl och äter pizza i Ninas lägenhet, flamsar runt en hel kväll hos Kajsa, går på projektarbteten på skolan och försöker ta vara på de få stunderna vädret är något annat än slask och halka. Har börjat se på Twin Peaks och ser jag mest framemot Kajsas 18-års fest i slutet av månanden och en planerad temafest i Mars. Ska överleva denna vår.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback