Pinterest <3

//Pinterest
Har återfått en kärlek till Pinterest igen!! Senaste åren har jag mest använt det för att spara inspiration till olika skolarbeten (alla som haft lektioner med anita vet att researchen gör man på pinterest !!) eller kolla på illustrationer man kan härma:-)) men nu ville jag titta på smink och alltså åååh vilken bra sida det är ändå!! Följ mig där: Min Pinterest
Som ni ser är jag inne på glitter, skimmer och ganska tjock eyeliner!! Snyggt. Och snygga kläder vill jag ju ha. Annars är väl fokus på överlevnad som vanligt men har mått ganska bra de senaste 2 dagarna och det är härligt. Var med bästa Betty några timmar går, såg Svensson Svensson hos Hanna idag och sen fick jag träffa Ellen en snabbis innan hon åkte tillbaka till jobbet och det var MYS. Nu ska jag klura på nyårssmink, kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback