If I hang myself in a Christmas tree

Känner mest att allting antingen går för fort eller för långsamt och vill att hela världen ska anpassa sig efter mitt tempo. På lördag är det julafton och jag kräks lite av tanken för jag är inte redo. Allt är lika stökigt som mitt rum ugnefär.
Det här var jag igår. Då var jag på skolan strax efter nio och lyssnade på Joy Division, Makthaverskan och Broder Daniel. Kanske kan kategorisera som typ depprock? Eller? Idag var jag inte i skolan alls men fick lite saker gjorda och kände mig stolt och duktig tills ångesten kom ikapp. Så tog ett bad som inte gjorde mig fri från ångest men nu är jag i alla fall ren. Nu började jag tänka på saker som hände för flera år sen och det var dumt så ska se Teen Wolf istället. Puss och kram hörs någon gång.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback