Visst känns det fint att va vid liv en dag till?

Här tar jag bilder på min snygga outfit i tron om att kameran fotar i raw-format men tydligen inte. Får räcka med den här bilden och en halvdann redigering. Dagen har ju känts så bra både på insidan och utsidan men nu lurar ångesten ändå. Varje gång, lovar, varje gång jag tänker att det är en bättre dag kommer ångesten krypande. Idag har jag i alla fall varit kaffedarrig, försökt få ögonkontakt, hittat en fin kappa från monki som jag verkligen vill ha och konstaterat att jag nog inte ska köpa något innan studiebidraget kommer. På onsdag ska jag förresten hämta ut min engångskamera och diana och jag är så peppad!! Har bilder på dianarullen från 2012 haha. Nu ska jag gå ut en sväng och kanske gråta lite och sen äta kladdkaka och se på Paradise. Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback