I want the world to stop

Idag är det fortfarande ganska tungt. Stannade hemma från skolan och vet inte om det var så bra egentligen för har känts dåligt större av dagen och min sömn sög hur som helst, så kunde lika gärna befunnit mig på skolan. Well well. Imorgon ska jag dit iaf och träffa mina klasskompisar som är det bästa jag har!!! Och sen ska jag och Betty göra något efter skolan, vi vet inte vad men vi tänker vara spontana!! Det är inte vår bästa grej så vi ska öva. Vi ska i alla fall prata om hjärtebesvär och pojkar, such klyschor. Nä usch och fy vill inte vara ledsen just nu men tror på en bättre morgondag. 
Vill komma igång med bloggandet igen för det är en sådan kul grej egentligen. Hoppas jag lyckas. 

- Johanna

<3 finaste du!

Svar: <3 <3 finaste DU <3
kristaller.blo.gg

2015-09-22 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback