Hej hallå

 
Idag gjorde jag äntligen bort den ångestladdade simmningen med endast tre andra från klassen vilket gjorde att jag slapp må dåligt och allt gick så enkelt och bra! Vi råkade dock hänga lite för länge borta i simhallen och hann precis till skolan när mina klasskompisars engelska började och eftersom det dessutom var dålig mat i matsalen så fick min lunch bli två mackor och ljumet te framför musikhjälpen, men så kan det ju vara ibland. Efter en seg historialektion tog jag och personerna på bilden (+ Ida som var tvungen att gå tidigt) bussen till stan för att gå på UMEÅS FÖRSTA FROZEN YOGHURT BAR!! Vi trodde det skulle ringla sig en lång kö utanför men det var inte alls mycket folk!! Dessutom fick vi värsta stora provsmaksbägaren när vi kom dit så det var väldigt kul och så. Och gott såklart. Ingen av oss vågade ta särskilt mycket för vi är ju trots allt fattiga gymnasieelever i juletider men det vi tog var sååå gott så här ska jag bli stammis!
 
Och igår kom Nina hit för att se Pretty Little Liars-julavsnittet och julmysa och skrika lite tillsammans med mig. Hon hade bakat mjuk pepparkaka och pyntat den så festligt så. Nu ska jag försöka avsluta så jag hinner läsa(!!) innan jag ska sova. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback