Jaja

Hah jag trodde jag skulle blogga jättemycket när jag gjorde en ny blogg men det gick ju inte så värst bra. Jaja.
 
Igår hade vi hål i fyra timmar så jag, Elina och Linéa i min klass gick till Elina och åt våfflor och såg film. Sen efter skolan var det tjejgrupp, vilket är en grupp på skolan för alla som identiferar sig som tjejer där det diskuteras, informeras och bara är fullt av kärlek och systerskap. Det var jättemysigt och känner mig så peppad på resten av årets träffar. Josefine som håller i gruppen i år också, bäst är hon! Sen tog det huuuuur lång tid som helst innan Nina och jag kom hem, vi var så hysteriska på tåget. Men efter typ tre och en halv timme kom vi äntligen hem till mig och kunde se pll som dock bara gjorde oss ännu mer upprörda men jaja. Idag hade jag första idrottslektionen på typ ett år vilket var konstigt och sen efter skolan ""cyklade"" jag och Anna hem till hennes lägenhet. Hon har alltså en egen lägenhet i stan. Föstår ni ens hur avundsjuk jag är?? Den är så mysig och fin och åååh. Haha vet inte ens vad vi gjorde ni skulle skratta ännu mer åt oss än vad vi gjorde men det var kul och vi åt b&j och pannkakor och det var myspys. En lektion imorgon och sen helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback